• A zsírgyilkos kardioedzés

    A zsírgyilkos kardioedzés

    A fogyás, zsírégetés egyik legjobb módja a kardioedzés. A nevéből is kitalálhatjuk, hogy ezek az edzések megemelik pulzusszámunkat, és így edzik a keringést is.

     Fontos azonban tudni, hogy a kardioedzés lényege, hogy a pulzus végig az úgynevezett zsírégető tartományban maradjon, ahol még tudsz beszélgetni. Ilyenkor a szervezet valóban zsírtartalékait éli fel, és kíméletes hatást gyakorol a szervezetre.

    A Segner Fitness és Egészségközpontban a világelső LifeFitness kardiogépek közül választhatod a biciklit, a futópadot, az ellipszistrénert és a lépcsőző gépet. A lényeg, hogy élvezd a mozgást, hiszen ha nem élvezed, úgysem fogod hosszú ideig csinálni! Márpedig igazán akkor lesz értelme a dolognak, ha legalább heti 3-szor csinálod. Váltogathatod is a mozgásformákat, ez csak növeli a hatást!

    Fontos a kardioedzésben az időtartam. A cél az alkalmankénti min. 40 perc! Próbálj erre időt szakítani, a legjobb módszer, ha fix időpontokat tűzöl ki magadnak, és ehhez igazítod a többi programodat!

    Természetesen itt sem jó a túlzás, nem kell órákon át edzened, ezzel nem érsz el jobb eredményt, csak sérüléseket és túledzettséget! A pihenőnap pedig éppen olyan fontos, mint az edzés!

    Ahhoz, hogy fenntartsd jelenlegi edzettségi szintedet, 2-4 napot eddz egy héten. Ha pedig fogyni szeretnél, legalább 4 napot iktass be.

Kommentáld

Cancel reply