• 3 karizom gyakorlat kézi súlyzóval

    3 karizom gyakorlat kézi súlyzóval

    1. gyakorlat:

    Egyenes háttal ülünk, a két kar a súlyzókkal függőlegesen csüng a test mellett.

    A két kart behajlítva, emeljük a súlyzókat a mellkasunk magasságába a vállak irányába, majd visszaeresztjük. Csak karból dolgozzunk, a könyök maradjon a testhez zárva, a váll és a törzs ne segítsen!

    Ismétlés: 4X15.

    2. gyakorlat:

    Állásban emeljük a súlyzókat nyújtott karral magunk elé vállmagasságba. Tárjuk szét a karokat oldalsó középtartásba, majd újra zárjuk össze őket elöl, mellső középtartásba. Ne engedjük lejjebb a karunkat, ügyeljünk, hogy a gyakorlat közben mindvégig maradjanak nyújtva és vízszintesen. Ha tetszik, elől összeérinthetjük vagy akár keresztezhetjük is a két kezünket.

    Ismétlés: 4X15.

    3. gyakorlat:

    Állásban a karok a törzs mellett, függőlegesen. Felváltva egyszer elöl, egyszer oldalt emeljük lassan a súlyzókat vállmagasságba, de nem magasabbra, majd ugyancsak lassan engedjük vissza őket az oldalunk mellé. Ha lassan végezzük a gyakorlatot, az izmok a súly leengedésekor ugyanúgy dolgoznak, mint emelés közben, méghozzá anélkül, hogy fölöslegesen megerőltetnénk őket.

Kommentáld

Cancel reply