• 09MáRC
    0 Komment
    Koccintsunk! De mivel?

    Koccintsunk! De mivel?

    A családi vagy baráti összejövetelek alkalmakor nehéz megmagyarázni a társaságnak, hogy azért nem koccintasz velük, mert diétázol. De van erre is megoldás!

    Mindig tartsd szem előtt, hogy az alkoholok nagy része cukrot is tartalmaz, vagyis ugyanúgy hizlalhat, mint az étel. A cukros alkohol fokozza az étvágyat és dehidratál, iszonyúan magas az energiatartalma és gátolja a zsírégetést is.

    Ennek ellenére nem kell mereven elutasítanod minden alkoholt, csak jobban oda kell figyelned rá, hogy miből mennyit fogyasztasz.

    Ha vigyázni szeretnél az alakodra, akkor mindenképp száraz pezsgőt válassz, abban deciliterenként 3 gramm szénhidrát van, míg az édesben 10 gramm.

    Ha koktélozni szeretnél, akkor Bloody Mary-t vagy Mojito-t válassz, ugyanis ezek az alakodra nézve kevésbé veszélyesek.

    A borok közül a száraz borfajták fogyasztása javasolt, melyből egy deciliter körülbelül 65 kalóriát tartalmaz. Ha inkább a sörre voksolsz, az sem probléma, de csak mértékkel fogyaszd, hiszen egy deciben 40-50 kalória van.

Kommentáld

Cancel reply